دوره طلایی پوست

در این دوره تمام مواردی که نیاز است تا شما تبدیل به یک بیوتی تراپیست حرفه ای شوید ، آموزش داده می شود و شما تبدیک به یک خانم مستقل با درآمد بالا می شوید.

مزایای دوره پوست طلایی

علم پوست و زیبایی

کسب شغل لاکچری با درآمد بالا​

امکان کار در کنار پزشک زیبایی

مدرسان دوره

خانم زینب قاراخانی

۱۰سال سابقه در زمینه بیوتی و اسکین کر مدیر آکادمی پوست و زیبایی ایزیس دارای مدرک فنی حرفه ای، مدرک گینو ، مدرک مربیگری دانشگاه جامع علمی کاربردی ، مدرک سوتیتس ، مدرک طب سوزنی از چین ، مدرک ماساژ از تایلند و مدرک QAL انگلستان

خانم راحله وحدت

کارشناس ارشد پرستاری ، ۱۵سال سابقه در زمینه کاشت مو و ابرو ، ۱۵سال سابقه در زمینه بیوتی اسکین کر ، مدیر آکادمی پوست و ذیبایی ایزیس مدرس پوست دانشگاه جامع علمی کاربردی مدرس بین المللی کاشت مو و ابرو ، مدرک مربیگری فنی حرفه ای ، مدرس آکادمی IAFA بریتانیا ، دارای مدرک بیوتی از GQMS آلمان

خانم گیبا

مدرس مهمان تدریس مارکتینگ و برند سازی ، تدریس بازاریابی و فروش ، تدریس اینستاگرام و تدریشس تمام موارد ضروری جهت ورود به بازار کار.

سوالات متداول

قیمت این دوره ۱۰میلیون تومان می باشد که درصورت آموزش خصوصی ۲۰میلیون می باشد.

این دوره در طی ۴روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعد از ظهر برگزار می شود.

۱-مدرک فنی حرفه ای
۲-مدرک پوست از دانشگاه جامع علمی کاربردی
۳-مدرک آکادمی GQMS از آلمان

بله!
میان وعده های صبح و بعد از ظهد (چای ، شیرینی ، میوه) 
به همراه ناهار با منوی انتخابی

این دوره هر ۳ماه یکبار برگزار می شود و آخرین دوره که چهارمین دوره طلایی پوست بود در تیر ماه برگزار شد و دوره پنجم در شهریور ماه برگزار می شود.
این دوره پیش نیاز کلیه دوره های تخصصی می باشد. 

در دوره طلایی پوست کلاس ها به صورت عملی و تئوری برگزار می شوند و هرروز در کنار تدریس دروس تئوری همان دروس را به صورت عملی بر روی مدل تمرین می شود.

دوره طلایی پوست به صورت تخصصی و VIP  برگزار می شود ، لذا ظدفیت دوره محدود و تنها ۸ نفر می باشد.

دوره طلایی پوست دارای یک مینی دوره مجازی رایگان می باشد.
در صورتی که می خواهید در این مینی دوره رایگان شرکت کنید لطفا اسم و شماره تماس خود را بگذارید تا در این مینی دوره شرکت نمایید.

این دوره برای خانم هایی که وابستگی مالی به همسر و پدر دارند ، خانم هایی که تنبل هستند ، خانم های بی انگیزه و خانم هایی که به دنبال رشد و پیشرفت نیستند ، مناسب نمی باشد.

برای ثبت نام در قسمت زیر کلیک کنید