فیشال پوست از شیوه‌های درمانی و زیبایی عمیق پوست است. فشیال صورت در واقع انجام کارهایی مثل پاک‌سازی پوست، لایه‌برداری آن و آب‌رسانی عمیق به پوست است و باعث می‌شود منافذ باز پوست بسته شوند و همچنین سلول‌های مرده از پوست جدا شوند. در نهایت باعث جوان سازی و شادابی پوست شما می شود.فیشال همچنین باعث از بین رفتن آلودگی ها و چربی پوست شده. به لایه بیرونی آن رطوبت می رساند و از چروک زودرس آن جلوگیری می کند. فیشیال صورت یک از روش‌های جدید کاملا غیرتهاجمی است توصیه می‌شود که هر ماه نسبت به انجام فشیال صورت را تکرار کنید.
افرادی که روتین پوستی مناسبی ندارند و یا دچار آسیب های پوستی شدند، با انجام فشیال پوست می توانند سلامت کامل پوست خود را بازیابند.اگر پوست خشکی دارید یا در معرض آلودگی هوای زیادی هستید به فیشیال پوست صورت نیاز دارید. فیشال می تواند به رفع جوش های صورت هم کمک کند.

چرا فیشال انجام دهیم؟

پوست بزرگترین عضو بدن ما است و همین ضرورت توجه به آن را مشخص می کند.در سطح پوست ما سلول های مرده و مقداری چربی وجود دارد که به طور طبیعی، پوستمان را می پوشانند. این سلول ها وظیفه دارند از پوست ما مراقبت کنند، اما هر 30 روز یکبار سلول های جدیدی جایگزین آن ها می شود.این سلول های مرده  روی سطح پوست ما جمع می شوند که در این زمان نیاز ما به فیشال پوست صورت بیشتر می باشد. چربی ها هم نه تنها رطوبت را حفظ می کنند بلکه از پوست در برابر میکروب ها محافظت می کنند ولی تجمع این چربی ها سبب بسته شدن منافذ پوست و جوش و آکنه می شود و باید هر چند وقت یکبار به پاکسازی پوست  بپردازیم.

در فیشیال صورت سلول های مرده پوست پاکسازی می شوند و پوست آبرسانی و خون رسانی می شود. همچنین آلودگی ها و چربی های پوست برداشته می شود. با فیشال پوست صورت آلودگی های هوا که روی پوست نشسته هم پاک می شود.همچنین با بالاتر رفتن سن و استفاده از وسایل آرایشی نیاز به توجه به پوست هم بیشتر می شود و نیاز به فیشال افزایش می یابد.

 

مراحل و نحوه انجام فیشال

شستشو و پاکسازی پوست صورت

اولین مرحله در فشیال تمیز کردن پوست با یک پاک کننده ملایم است تا آلودگی ها و چربی ها به طور کامل از روی پوست پاک شوند. در این مرحله تمام موادی که باعث بسته شدن منافذ پوست شده کنار می رود. این کار با پد های مخصوص و دستگاه های شستشو انجام می گیرد.

 

بخور دادن و لایه برداری

پس از پاکسازی پوست، سطح پوست با بخور نرم و مرطوب می شود. در این مرحله منافذ پوست باز می شوند تا در مراحل بعد پاکسازی عمیق پوست انجام بگیرد. سپس از کرم های لایه بردار یا اسکراب برای از بین بردن جوش های سر سفید یا سر سیاه استفاده می شود. این کرم ها سلول های مرده را از سطح پوست جدا می کنند. معمولا این مرحله در پاکسازی پوست صورت با میکرودرم ابریژن نیز انجام می شود.

 

استخراج

این مرحله یکی از مراحل حساس فیشال بوده و اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد جوش و آکنه در سطح پوست می شود. در این مرحله جوش های سر سیاه و سر سفید توسط ابزار مخصوصی از منافذ پوست خارج می شوند. و منافذ پوست عاری از چربی و آلودگی می شوند.

 

ماساژ صورت

ماساژ صورت باعث خونرسانی بهتر به تمام قسمت های پوست صورت می شود. این کار آرامش بخش ترین مرحله فیشال است که می تواند انقباض عضلات صورت را نیز برطرف نماید. در این مرحله تا حدی لیفت صورت نیز انجام می شود و باعث می شود تا پوست از داخل هیدراته شود.

 

ماسک گذاری

این مرحله یک ماسک کاملا متناسب با پی اچ و میزان چربی پوست صورت شما بر روی صورت شما قرار می گیرد.این ماسک ها معمولا آبرسان و هیدراته کننده هستند. البته اگر پوست چربی داشته باشید معمولا ماسکی که برایتان استفاده می شود برای کنترل چربی پوست شما است. این ماسک ها  معمولا 15 الی 20 دقیقه بر روی پوستتان خواهد ماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *